maandag 4 april 2011

langzitter Jolly

Ook van langzitter Jolly weer foto's gemaakt. Ze heeft weer een nieuwe tekst en nieuwe foto's.....
Het moet nu toch eens gaan lukken voor haar. Bijna een jaar nu in opvang en dat terwijl ik haar juist als hond alleen wil plaatsen. Soms raak ik er moedeloos van. Op de juiste plek een heerlijke hond.
Je merkt inene dat het wel weer gaat lopen met de reacties. Dirkje is vandaag gereserveerd. Hopelijk zet te trend weer zo door en gaat het nu ook eens lukken om voor Jolly die sportieve gezellige baas te vinden.

1 opmerking:

  1. Ja, kon je maar overbrengen dat het een aparte, bijzondere hond is. Mooi van buiten en van binnen. Elke keer als ik Jolly zie, valt me dat op. Ik blijf met je hopen op degene die dat ook meteen binnenkrijgt bij het zien van jouw foto's en tekst. Mensen, het is heel dankbaar om voor dit dier te gaan!Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen