woensdag 6 april 2011

en meer "say hello Dolly"

Hé niet over mij heen kijken!
Ik zoek namelijk een thuis.
Of schrikt mijn geschoren vachtje je af?
Of mijn pootje die jaren terug gebroken is geweest en nooit behandeld maar waar ik zorgeloos gewoon mee kan rondhuppelen hoor.
Ik ben naar Nederland gekomen met een doel.
Iemand helemaal inpakken met mijn prachtige ogen
Ik vraag niet veel hoor
Nuja eigenlijk vraag ik wel veel
Ik wil namelijk heel veel
super veel
knuffels krijgen!
Zou ik een geschikt huisje in Nederland kunnen vinden denk je?

2 opmerkingen:

  1. Maar natuurlijk, kleine mooie lieve DOLLY, wie zou nu niet voor altijd van je willen houden en je voor altijd knuffelen...
    Je bent zo betoverend!
    Knufzz van onzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mensen die dit diertje een thuis bieden, krijgen geen spijt. Dolly verwarmt je hart en is ook nog eens heel gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen