maandag 18 juli 2022

update Luna

Luna zit hier nog geen jaar maar heeft wel al 7 maanden hier in de pocket vandaag. Dat is toch meer dan we in januari dachten. Sinds een maand een raar plekje op haar hoofd wat ik regelmatig verzorg hoor (met de nodige tact). Maar dat is eigenlijk bij haar niet mijn zorgenpunt. Voor Luna is het inmiddels een jaar geleden dat ze, nadat ze al 2 maanden asiel in het asiel was, eindelijk geopereerd werd en de mamatumoren werden verwijderd. In januari was al geconstateerd dat er weer tepels "onrustig" waren en inmiddels voel ik bij de twee onderste tepels aan beide kanten een flinke massa. Daarnaast de grote tumor die nu toch wel de alvleesklier steeds meer ontregelt. Afgelopen weekend ging het even slecht. Honger maar ook steeds het eten overgeven. En daarmee ook medicatie/supplementen als de pijnstilling en de Cholodin. Gelukkig is ze vandaag weer de oude ondanks de hoge temperaturen vandaag. Toch wordt ze zwakker en gaan we denk ik nu toch echt haar laatste fase in. Maar de verwachtte enorme pijn die in januari voorspelt was die zie ik nog niet en zoals ze vandaag was heeft ze zeker nog kwaliteit van leven. Helaas komende dagen geen uitjes of wandelingen. Het asfalt is te heet voor hondenpootjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten