zondag 24 juli 2022

Freek groeit

​Van bazinnetje Cora een Action kado bon gehad. Heel blij mee want daar koop ik goedkoop wasmiddel (om al die hondenkleden te wassen) en keukenrollen, hondenkoekjes, etc. Volgende keer moet ik geloof ik ook maar even kijken of ze nog slippers hebben want ik heb een ondeugend pupje in huis die aan het wisselen is en niet alleen slippers jat maar nu inene ook lekker gaat kauwen en dat niet altijd op de bedoelde kauwdingen doet maar ook op gejatte slippers. Vandaag resultaat een eerste scheur in de slipper. Gelukkig nog draagbaar. Het gaat zo hard nu met dit puppekind. Je laat hem in ochtend uit bench en beseft Freek is alweer gegroeid. Freek is inmiddels de 40 cm al gepasseerd en weegt inmiddels 10 kilo. Gaat zeker net als Nara naar de 45cm toegroeien verwacht ik. Dus een middelmaat en voor mensen die eigenlijk een jack russel achtig hondje zoeken zal hij gewoon te groot zijn. Maar tegelijk een hondje die ook weer niet veel ruimte inneemt. Ze passen samen prima in een mandje voor een middelmaat hond ๐Ÿ˜ƒ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten