zondag 7 juni 2020

wel reacties maar nog niet de juiste

Ondertussen zit Brisa hier tot mijn verbazing nog. Wel reacties maar helaas nog niet de juiste. Dat kan ik trouwens ook schrijven voor Pirate. En ook voor Fenna. We zoeken rustig verder. Mensen lezen bij Pirate urgentie en bij Fenna langzittend en denken dan onterecht dat je blij bent met de eerste de beste die ze wil adopteren en dan niet kijkt of het de juiste plek is. Maar deze langzitters gaan juist enkel weg als iemand ze echt goud kan bieden. We zijn niet minder zorgvuldig, maar juist nog zorgvuldiger. Zeker Fenna is hier thuis bij haar zusje en gaat enkel weg voor goud. Gelukkig krijg ik van Abe mooie berichten en dat doet me zo goed en geeft moed om ook voor deze schatten verder te blijven zoeken. Als het volgende week rustiger is en droog (Paulina is een mooi weer hondje) dan hoop ik ook met Paulina weer verder aan de weg te oefenen. Als laatste ook nog maar even een foto van langzitter Snowy. Ook voor haar blijven we zoeken naar mensen die geen klik hoeven en geen allemansvriend zoeken, maar heel bewust voor een rescue hond met rugzak kiezen. Ik hoop stiekem zo op een grotere tuin met gras, want hier kan ze in de ochtend en avond zo blij nog even rondjes op het veldje racen. Hier in de tuin geen enge mensen maar gewoon ontspannen. In huis ligt ze meest ergens vlakbij me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten