dinsdag 16 juni 2020

arme Brisa

Voor de verandering had Pirate er niets mee van doen. Snowy heeft typisch roemeens een grote persoonlijke zone en met eten koken stond Brisa voor haar gevoel te dichtbij en dat was een snauwend uithaal. Doet ze wel eens meer naar andere honden, vooral Fenna moet het ontgelden maar normaal nooit met schade.
Maar sociale lieve Brisa die het totaal niet uitlokte was de klos. Hoektand door ooglid en zwelling met pus. Nu dankzij dierenarts nog 2 gaatjes erbij opdat de pus kan afvloeien. Stond er op mijn lijstje om leuke fotos te gaan maken en Brisa volop te gaan promoten zodra het rustiger was....... nou dat kan dus nu weer even wachten. Arme Brisa. Vrijdag terug voor controle. Gelukkig zo een braaf meisje bij de dierenarts. Ik voel me zo schuldig, had ik misschien meer werk van haar promotie gemaakt had ze mogelijk al ergens in een nieuw huisje geweest en was er niets gebeurd. Maar ik wilde het ook even wat rustiger aan gaan doen na de hectische weken.
Duimen dat Brisa snel herstelt en er dat er toch ondertussen een huisje in zicht komt opdat ze genezen vlot door kan naar veiliger oorden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten