dinsdag 23 juni 2020

Paulina

Voorbijgangers zien gewoon twee hondjes wandelen aan de lijn. Wat is Paulina toch van ver gekomen en wat ben ik trots dat ze het zo goed doet. Ze staat ook blij erbij om ingetuigd te worden. Ik heb wel wat brokjes ter beloning bij het intuigen maar is dus niet dat ze de lijn of straat negatief associeert. Wat een vooruitgang.
Nog even en ik kan haar wel samen met Fenna ter adoptie gaan zetten omdat Paulina ook kan gaan wandelen. Al is ze nog niet aan lange wandelingen toe hoor. Het is nog steeds maar 5 bomen ver met ook regelmatig even plat liggen en aanmoediging nodig hebben. Maar ze lijkt er steeds meer van te genieten en racete op de terugweg ook niet in 1 lijn terug naar huis. Misschien mensen die landelijk wonen en zo uit de tuin bos of veldpaden op kunnen wandelen? Voorlopig kijken we nog apart hoor voor de twee. Want Fenna is veel verder en is eigenlijk ook een actief hondje voor lange wandelingen. Ik blijf me verbazen dat Fenna hier nog zit. Deze maand is er nog geen langzitter geplaatst. Wel bijna dagelijks aanvragen, ook voor de langzitters met uitzondering van Paulina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten