zaterdag 22 oktober 2016

zaterdag

Mazzel ook dit weekend geen bezoek. De eigen honden zijn ziek. Dimi wacht nog op afspraak huisbezoek dus ook dat schiet niet op.
Ik ben maar nieuwe fotos gaan maken van Freddy en Ulises. Freddy staat al ter adoptie en Ulises moet ik maar tekst gaan maken en ook gaan adverteren. Het is een ontzettend lief maar wat onzeker hondje. Een schriel sprinkhaantje om te zien maar ook weer aandoenlijk.
Michael weer betaald als dagtopper gezet op Marktplaats. Hij staat op alle herplaatsingssites maar een verkoopsite als MP is toch meest de enige site die mensen weten te vinden. Leuk bericht gehad van het baasje die zijn zusje Helga geadopteerd heeft. Meisie heet ze nu en zij is net als Michael flink in de groei en flink aan het wisselen. Ze kan goed loslopen en ze wandelt met haar baas heel wat af. Haar baasje kan er maar niet bij dat Michael hier nog zit. Knuffelfilmpje van Freddy net geladen en op de blogsite erbij. Als dat niet helpt om te laten zien hoe een leuk open enthousiast en schattig hondje het is dan weet ik het niet meer. Zijn oog stoort mij totaal niet maar ja ik weet wel dat veel mensen er op af zullen knappen of het een soort van eng vinden. Jammer want het is eigenlijk een beginnershondje zo lief en makkelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten