dinsdag 18 oktober 2016

Druk

Drie extra honden erbij terwijl de vorige drie nog niet geplaatst zijn dat is dus megadrukte hier weer. Uiteraard doe ik mijn best foto's te maken en ze te observeren opdat ik kan inschatten waar ze goed passen.
Freddy lijkt echt zo makkelijk. Hij is vrolijk en open. Heeft met mij aan de weg gelopen. Ging later op de ochtend vrolijk ook nog met mijn vader lopen. Ulises heeft ook met mijn ouders gelopen. En in de middag kwamen Dirkje en Michiel kennis maken met de honden en hebben we ondanks de regen ook nog gelopen met de drie nieuwe honden.
En voor de mensen die zich afvragen waarom ik zo een oude hond nog laat komen? Mensen die misschien denken waarom wordt die niet ingeslapen in Spanje. Die misschien denken dat een oudere hond ingedut is en niet meer verplaatst kan worden. Nou hierom: Als ik dit filmpje zie dan lach ik van oor tot oor en denk ik wat is het fijn dat Cuca hier in Nederland mag zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten