dinsdag 4 oktober 2016

Dierendag 2016

Heerlijk herfstweer dus een teil met gloednieuwe speeltjes buiten gezet en camera. Terwijl ik daarmee bezig was, alvast Bijou een klein piepspeeltje gegeven die eigenlijk nog van Dimi was maar die is inmiddels te groot daarvoor nu ze gewisseld heeft. Daarna de kudde los en prompt dat varkentje kwijt. Had Bijou het in een kist die alvast voor de appels rapen klaar stond op de picknicktafel gedaan :) Overal gezocht en maar niet gevonden maar mijn moeder ontdekte het later toen ze in de boomgaard appels in de kist wilde doen. :)
Genieten van het uitdelen. Phuc, Mamba en Sereno waren wandelen met mijn ouders. Bo-Ghy doet zelden iets met speeltjes dus die binnen gelaten met een kauwoor zodat Gergana er lekker bij durfde te huppelen. Op de Open Dag na afloop blij verrast met speeltjes voor de opvanghonden. Echter er zat ook een Wubbakong bij en hoewel Sereno nu eigenlijk een eigen hond is, heb ik die toch even voor hem apart gelegd.Hij is er zo blij mee.Verder hebben mijn ouders nog appels en peren geplukt en meegenomen. Dus mijn moeder zal weer super druk zijn komende tijd met inmaken.
Vandaag was het huisbezoek voor Terry en alles is positief dus nu enkel nog afspreken kennismaking en hopelijk heeft hij dan een eigen thuis voor de rest van zijn leven.Dierendag verwacht je veel reacties maar het leeft kennelijk niet. Dus het is stil voor de 4 pups. Ook Mazzel heeft nog geen Mazzel....Ik heb weer betaalde advertenties gezet en hoop dat er vanavond toch mensen op internet naar een nieuw maatje gaan zoeken en misschien bij 1 van de schatten hier ter adoptie uit zullen komen.

1 opmerking:

  1. Wat heb ik van die blije Sereno genoten. Zo mooi om te zien. Hij wordt wel steeds een beetje grijzer om zijn snoet.
    Ik duim voor je dat al je hondjes snel een eigen mandje mogen krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen