zaterdag 15 oktober 2016

Dimcho en Michael

Het Spanje transport is onderweg. De laatste honden die voor dit jaar gepland zijn. Al in augustus geboekt aannemende dat ik half oktober wel leeg zou zijn op opvangers. Wat zou het toch fijn zijn als deze mannetjes nog dit weekend een gouden plekje konden vinden. Het wordt denk ik steeds moeilijker. Dimcho is vandaag een half jaar oud geworden. Het schattige pup is er wel af nu.Mazzel vandaag huisbezoek maar ze kunnen pas volgend weekend kennis maken. Over de zoveelste afzegging van Dimi hebben we het maar niet. Het maakt me nog steeds verdrietig. Ze staan echt overal geadverteerd. Meer kan ik niet doen. Gelukkig fijne berichten van de geplaatste honden. Dat maakt weer heel veel goed!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Maureen,
    Houd de moed erin hoor, het zijn zulke leukerds,het gaat vast goed komen.
    Maar het zal wel een drukke bedoening worden als er nog een stel pups bijkomen.
    We duimen ons te pletter voor jou en de hondjes.
    Groetjes uit Hongarije,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee geen pups. Drie kansarme zielen uit Spanje; Freddy/Guapo ex straathond met maar 1 oog, Cuca na een leven van verwaarlozing als oudere dame gedumpt en nooit ter bemiddeling gezet, Ulisses een knuffeltje die je eerst moet kennen en die al 2,5 is asiel zit en sinds 1 jaar in bemiddeling maar nooit aanvragen voor dit kleine manneke. De winters zijn daar zeer koud en nu hebben ze zachte dekens ipv beton. Pups wil ik liever juist even niet meer want was bezig begonnen met gangmuur maar moet nog veel meer behangen en verven en dat werkt niet met pups

      Verwijderen
    2. Nou dan duimen we voor dit stelletje kansarme zieltjes die dus enorm veel geluk hebben voor de erge kou invalt bij jou te mogen komen,maar het is wel duidelijk dat je een vol huis gaat krijgen.

      Verwijderen
    3. het is wel het laatste. Voor de rest heb ik gelukkig niets ingepland staan.

      Verwijderen