zaterdag 18 juli 2015

blij verrast!

Een collega opvang waarmee het contact verwaterd was de afgelopen jaren, had op mijn blog gespiekt en zag dat het hier wat armoedig gesteld was met de kleedjes omdat er geen voorraad meer was en alles van bench/mand de wasmachine inging om direct uit de droger weer gebruikt te worden en soms dat er even dus mandjes leeg waren. Dat terwijl zij nog grote voorraad onderleggers had liggen. Ze vonden meteen dat die gedeeld moesten worden met mij en zo kwam gisteravond er een auto vol onderleggers hier en wat zachte mandjes en handdoeken. Wat ben ik daar ontzettend blij mee!! Natuurlijk meteen in gebruik genomen.
Ze hadden even tijd wat Bo-Ghy reuze gezellig vond.
Meteen dus hulp om een paar pups die niet zo denderend nog op de foto stonden er beter op te zetten.Hier kun je prachtig de trouwe en attente herderuitstraling van Otto zien.Olivia is een open knuffeltje maar trekt niet echt de aandacht in de advertenties.
Zwarte honden zijn altijd lastiger op foto te zetten.
puppybehendigheid met kleine Halley. BG vindt alles best.Ook van Halley leuke foto's.
Marianne deed flink gek en daardoor super mooie plaatjes
Arend zal wel het zijne gedacht hebben van die kirrende fluitende over het gras rollende dames maar hij hield wijselijk zijn mond :)
Marianne had zelf ook foto's gemaakt en zo heb ik nu eindelijk een foto van Fleurtje met haar oren omhoog.
En een foto waarop je de bouw en vacht van Rose goed kan zien.

Marianne vond een bedankje op het blog niet nodig. Nou ik wel!
Super de super de super bedankt voor jullie hulp!!!!!

Voor wie een hondje zoekt en het bij mij niet kan vinden. Bij Marianne zitten ook regelmatig kleine of kleine middelmaatjes in de opvang:  http://www.stichtinghondenopvang.nl/

2 opmerkingen:

  1. Wat een voorraad en wat een foto's. Lekker liggen maar en nu weer duimen. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen