zaterdag 4 juli 2015

puppystorm III

Vandaag kwamen ze binnen. De blije rijder helemaal vanuit Limburg gekomen nam ook nog de tijd om te helpen met alle pups te wassen. Wij nat, badkamer nat maar de pups weer fris en fruitig.
En wat doe je als je zo gek bent om heel veel pups op te nemen....... iemand anders zo gek krijgen om te helpen en bij deze hitte gekke capriolen uit te halen opdat de pups mooi op de foto komen.
Rose was zo lief om Francis welkom te heten door bijna over het hek te klimmen. Zowiezo vindt je haar op de meest gekke plaatsen terug.
Fleur is wat waakser om dan alsnog helemaal in je te kruipen voor een knuffel.
Georg is de broer van Fleur en Rose en dit teddybeertje is een goedzak eerste klas.
Alledrie een soort Groenendaeler x sheltie en 5 maanden oud en daarmee de oudsten want de andere pups zijn net 4 maanden oud. Daarom gekeken of ze al een beetje aan de lijn wilden lopen.
Rose vindt alles prima
Georg vond het spannend maar wil graag je plezieren
Fleur wist niet goed raad wat te doen maar ook zij is een volgzaam hondje dat met wat aanmoeding snel aan de lijn zal wennen.
Dan Aimee, een soort teckelmixje van 25cm. Ze is een clown en staat blij in het leven. Net als de andere pups open en aanhankelijk. Ik dacht er iemand voor te hebben maar die reageert niet op de mail dus ik zoek verder.
Dan de 5 schaapjes. Voor 1 van deze pups zou vandaag ook iemand komen maar net als voor Abel waar ook een afspraak voor stond, werd het weer net zo hard afgezegd. Maar deze vrolijke pups met hun zachte bijzondere vachtje hoeven vast niet lang op leuke adoptiegezinnen te wachten.
Odette
Olexa een gedwee pupje die toch even lekker in mijn neus wilde puppybijten
OmairaOlivia als 1 van de laatste aan de beurt en toen was het echt zo warmOtto
hier ook nog even op filmpje.
Libby, het zusje van Puchi en Leentje. Wetende hoe lief die waren, wilde ik Libby ook graag ontmoeten en ik kan zeggen ook dit meisje is enkel lief!
Ik had gevraagd om de allerkleinsten en zo kwam het dat Halley die niet op mijn lijstje stond omdat ik dacht dat ze veel groter was, ook mee kwam. Het is een ukkie en eentje die zo rustig is en zich niet door de roedel heen werkt waardoor je haar al gauw over het hoofd ziet.
Enkel leuke open ongecompliceerde knuffeltjes dus ik hoop maar dat de adoptiegezinnen snel komen want ze krijgen allemaal toppertjes. 

2 opmerkingen:

  1. Allemaal knuffels - die zijn toch zo weg? Aaitjes en groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetjes allemaal, het is dat wij er al genoeg hebben anders zou ik er zo een stel bij je reserveren.
    Hopelijk is de ergste hitte weer voorbij want je zal de handen goed vol hebben en het huis ook.

    Groetjes uit een zeer warm Hongarije,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen