dinsdag 10 september 2013

Sinterklaas in september

Van mij hoeft het niet..... pepernoten in de winkels in september. Maar Sinterklaas aan de deur in September is toch wel erg leuk.

De deurbel ging. Er waren mannen hier voor de bomen aan het snoeien dus ik dacht het zal 1 van die mannen wel zijn. Tot mijn verbazing was het de pakjesbezorger met een megagrote doos. Ik verbaasd, ook omdat ik eerst geen adres zag en ik verwachtte niets. De jongeman was teruggelopen en kwam met nog een doos. Hij moest volgens mij wel lachen om mijn totaal verbrouwereerde gezicht. Pakketten... van wie.....

Maak nou open zegt Mamba.

Eerst de kleine doos. Spannend hoor.

Helaas Mamba, het is gewoon een Sinterklaas pakket voor mij. Allemaal leuke dingen om het huis gezelliger te maken. Het ene nog leuker dan het andere en verder heel lekker geurend.

Ik zat er zo van te genieten dat ik bijna de 2e doos vergat. Nou Mamba niet.....
 
Volgens mij wist ze dat het voor de hondjes was. Terwijl ik wat van de speeltjes uitdeelde ging Mamba er met iets vandoor.... Poepzakjes. Ben ik erg blij mee maar wat Mamba er nou toch mee moest?


Heerlijk om die blije gezichten te zien met nieuwe speeltjes.

Mamba was echter al weer terug op de tafel en gebaarde met haar poot dat er een heel grote box in de doos zat die er nodig uit moest.
Aha!
Nog meer snoepjes!
Al met al een tafel vol super bruikbare hondenspulletjes. Gestuurd door Jazzmin en haar baasjes en haar hondenvriendjes.

Wat een feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Zo'n doos staat hier nou nooit voor de deur, maar ik gun het jullie meer dan van harte, geniet ervan!

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo...dat zijn nou de leuke dingen voor de mensen (sorry....en dieren natuurlijk). Was een feest zeg. Allemaal genieten maar. Aaitjes/Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen