woensdag 11 september 2013

Jeroen en Wendelijn, heel veel geluk samen!!!!!!

Vandaag is mijn broer Jeroen getrouwd met zijn Wendelijn. Bij het opstaan was ik blij want de zon scheen. De plechtigheid was op een prachtige locatie en ik hoop dat ze stralend weer hadden met prachtige foto's. Toch ben je ook wat verdrietig. Ik ben er niet bij. Uitnodiging was er en wat had ik ook graag gewild. Maar toch uiteindelijk na heel veel malen het besluit om niet te gaan. Mijn eigen keuze uiteindelijk, al was er alle begrip voor. Het feest was in het westen. Alleen al de reis heen en terug is mega zwaar voor mij. Ik krijg dan uitval rechts en veel pijn. Buiten de praktische problemen zoals wat doe ik met de honden, zat ik zelf vooral met de grote angst dat het heel reƫel is te verwachten dat ik gewoon naderhand nog maanden lang de rekening moet betalen. De pijn verdwijnt meest wel in 2 weken maar de vermoeidheid kan wel maanden aanhouden. Maanden waarin je weinig kan doen, wat moeilijk aan mensen uit te leggen is. En frustrerend voor je zelf omdat je je zelf wel een schop onder de kont wilt geven maar dat werkt nu eenmaal niet zo. Ik zag teveel tegen die bijkom tijd op en was dus vandaag gewoon thuis als alle dagen.

Toch ben je ongedurig. Wat doe je op zo een dag. Ik wilde toch even "iets" gaan doen. Nu had ik nog van de kerst en van mijn verjaardag in juni kadogeld wat nadrukkelijk gegeven is van "daar koop je echt iets voor je zelf voor". Tja iets zomaar voor mezelf kopen. Doe ik maar weinig. Maar nu mijn vader de bestrating zover af heeft dat ik grotendeels om bak 2 en 3 kan lopen zou ik daar nu best planten in kunnen gaan zetten. Dus ik ben vanochtend lekker naar het tuincentrum hier verderop gegaan. Had een heel wensenlijstje en heb een deel ervan kunnen kopen.

Ik heb de potjes zelfs al uitgezet in de bakken om te kijken hoe het staat.
 
 Ik hoop eerdaags ook te kunnen gaan planten. Want dat is dus iets wat ik echt dan op een andere dag moet doen als ik weer uitgerust ben. Maar ik had toch een soort rust gekregen door het uitje. Gewoon leuk om te doen.
Ik heb toch wel een tevreden gevoel. Wat met plantjes kunnen rommelen, vermoeiend maar ook ontspanning en de wetenschap dat ik komende maanden nog voor wat honden die het nodig hebben verschil kan maken door opvang omdat ik daar de energie voor zal hebben.

Ik hoop van harte dat Jeroen en Wendelijn straks terug kunnen kijken op een fantastische dag. Ik heb van Wendelijn het programma gekregen en het draaiboek voor mijn neefje en nichtje die bruidsjonker en bruidsmeisje waren en een paar heel belangrijke taken hadden. Ik weet wat de bruidegom aan heeft en de bruidskinderen. En ik heb genoten van de high tea begin augustus om de ondertrouw te vieren. Veel voorpret waardoor ik toch het gevoel heb er een beetje bij te zijn.

Wendelijn en Jeroen: HEEL VEEL GELUK!!!!!!!

liefs Maureen


1 opmerking:

  1. Voel met je mee Maureen - jammer dat je zo'n dag moet laten lopen - was een webcammetje voor even geen oplossing? Goed....lang leve het bruidspaar bij deze. Tuin fleurt en kleurt mooi zo te zien. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen