dinsdag 24 september 2013

opruimen

Dinsdag is altijd mijn schoonmaakdag. Vandaag extra opgeruimd.

Niet meer gebruikte stukke of verroeste draadkooien en verder water en voer bakken. Goed bruikbaar voor stichting Dierenhulp Bosniƫ. Ik vang verder niet voor hen op maar ze zijn heel actief met sterilisatie projecten, iets waar ik erg achter kan staan. De oude benches zijn heel geschikt om honden na de operatie wakker te laten worden en de bakjes daar kunnen dan de honden te drinken in krijgen en verder kunnen ze gebruikt worden om zwerfhonden en katten te eten in te geven.
Onlangs ook al dozen met handdoeken en medicijnen e.d. naar een asiel in Spanje. Daar komt het van pas en hier ruimt het weer een beetje op in huis.

1 opmerking:

  1. Kan me er ook helemaal in vinden hoor Maureen - ik heb nog steeds een ritje jou richting op de rol staan met manden en 1 kleine (nog goede) bench - komt wel (misschien Oktober as.)
    Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen