donderdag 5 april 2012

Hoe gaat het met Tender.....

Hierbij weer een update van Tender. Vorige keer mailde ik je dat er een kleintje op komst was. Charlie, onze zoon, is 29 maart geboren! We zijn natuurlijk apetrots!
Tender doet het super met Charlie. We vonden dit nog wel even spannend, het is en blijft een hondje met een geschiedenis, maar Tender doet het boven verwachting goed met onze zoon. Vanaf het eerste moment is Charlie alles voor hem, wil hij alleen maar aan hem snuffelen en het liefst de hele dag door likjes geven. Ook staat hij bij ieder huiltje van Charlie direct bij ons om te controleren of alles wel goed is. Vooral de eerste dagen was Tender erg alert, nu lukt het hem gelukkig om ook wat meer te ontspannen en durft hij de nieuwe situatie met Charlie wat meer los te laten en gaat hij nu ook rustig met zijn eigen speeltjes spelen terwijl Charlie beneden is.
Waar we nog wel even moeten werken is zijn waaksheid. Hij wil koste wat het kost mij en Charlie beschermen en gromt dan ook snel tegen bezoek en als bezoek te dicht bij komt jaagt hij ze weg. Dit heeft hij niet bij iedereen, maar sommige mensen vindt hij maar niks. Het is niet dat hij wil bijten, maar hij laat duidelijk zijn tanden zien en trekt even aan de broekspijp als hij dat nodig vindt. Gelukkig laat hij zich wel corrigeren door mij en laat het bezoek dan met rust. Hopelijk lukt het hem ook dat wat meer los te laten na verloop van tijd. Ook tijdens mijn zwangerschap was Tender al niet bij me weg te slaan, hield me voortdurend in de gaten en kroop het lieft dicht tegen mijn buik aan. Dus hij heeft wel degelijk gevoelt en gemerkt dat er iets anders was!

Al met al zijn we tot nu toe blij met hoe Tender reageert op Charlie! In de bijlage nog een paar foto's van Tender. Eentje waarop hij een week voor de bevalling nog lekker dicht tegen me aan kruipt, eentje waarop hij uitvoerig aan het snuffelen is aan Charlie en nog wat andere leuke plaatjes.Uiteraard hierbij van de hele Ranjaclub en Maureen van harte gefeliciteerd met de geboorte van Charlie. Heel veel geluk met jullie zoontje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten