zaterdag 28 april 2012

de wereld gaat verder

Na de dood van Smokie stond het leven voor mij even stil. Maar de wereld gaat door en je moet toch verder. Een reactie voor Timmie (geen antwoord op mijn mail teruggehad) en een reactie voor Ozzy (ook geen antwoord op mijn mail teruggehad). Op een mooi zonnig moment met de hondjes naar buiten. Even graaien naar de buitenspeeltjes. Ik houd daarbij ook de bal van Smokie in mijn handen. En wil deze terugleggen want het was echt Smokie zijn bal. Maar Smokie heeft er niets meer aan dus toch maar meegenomen naar buiten.
Maar de honden zijn gewoon blij en spelen en dansen en Zinnia en Ozzy vonden die bal nu echt het einde.
En als je dan Zinnia blij ermee ziet voetballen.....
En Ozzy de bal dolgelukkig ziet apporteren.... Dan is het ook weer goed.
Fotofilmpje Ozzy knuffelen en spelen.

Fotofilmpje van een spelende Zinnia

1 opmerking:

  1. dat is inderdaad altijd moeilijk als je een hondje verliest
    zo zie je ook hoe de andere honden ermee omgaan
    dat is soms inderdaad lastig
    omdat wij een andere emotie hebben maar als ik dan deze foto's hier boven zie dan krijg je een lach op je gezicht

    BeantwoordenVerwijderen