zondag 28 augustus 2011

zondagberichtje

lekker natgeregend... niets nieuws dus
Verder Olly uit mogen zwaaien... Heel veel geluk manneke!
en telefoontje gehad van Anita dat het met Vera die nu Shelby heet prima gaat. Het is alsof Shelby altijd al bij hun was zei ze. Geweldig toch!
Laatst weer leuke foto's gehad van Donna maar helaas lukt het me niet deze op te slaan. Maar ze ziet er prachtig uit en haar baasjes zijn trots op hoe goed Donna het doet met mens en dier.

Net een mailtje dat Olly goed was aangekomen. Volop speelde met hun hondje en zoon. En het buitenshuis opvallend goed deed naar andere mensen. Geweldig ik ben super trots op hem!

Ook met Pica gaat het goed. Haar vrouwtje mailde net:
het gaat goed met Pica, ze stoeit met mijn dochter, ze speelt met die oude doos van een hond van me, ze lebbert de katten af. Samen rennen de hondjes voor me uit buiten, en vanavond gaat ze een uurtje mee naar de manege om te wennen. We zijn erg blij met haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten