maandag 27 juni 2011

update

Door omstandigheden inene 3 spoedjes die dringend opvang behoefden.
Ze waren pas net 2 dagen geleden aangekomen in Nederland dus moeten nog tijd krijgen om te wennen en te ontstressen.
Komt wel goed met de lieverdjes hier.
gelukkig komen er toch weer reacties voor de andere opvanghondjes dus duimen dat er inderdaad wat geschikt komt en mensen niet eerst nog met vakantie gaan en er binnenkort nog opvanghondjes naar hun nieuwe baasjes mogen. ik houd jullie op de hoogte. Morgen ga ik in ieder geval mensen voor Speedy bellen dus duimen.
Dan was ik toch even Boeffie kwijt. Ik hoorde hem jankend antwoorden maar waar was ie toch... was het klipgeitje achter de wasmachine/droger gevallen. Zou ie het nu afgeleerd hebben om overal op te klimmen?
Verder had ik voor Rolda Roemenie zandbakjes opgehaald. Die gaan binnenkort naar Roemenie maar omdat ze er toch stonden en het zo extreem heet was dacht ik die vul ik met water voor de honden hier.... ze drinken eruit maar voor de rest zijn ze niet van plan om nat te worden. Hopelijk zien de hondjes in Roemenie het wel zitten om af te koelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten