dinsdag 14 juni 2011

kijk dat is nog eens aardig!

Op dit karrespoorpad liepen we vroeger heel veel maar er werd veel gekapt.
en ze waren bezig een fietspad naar links aan te leggen.en het sluisje te renoveren.
Vandaag waren we er echter weer.
speciaal voor mij was er rechts wat gloednieuws......niet zo kletsen.... opschieten ja.... we willen eruit...
rechts is dwars door de velden een prachtig (fiets)pad aangelegd....
Een stukje niemandsland dat nog niet ontdekt lijkt door de mensen......
net of het op mij lag te wachten om ontdekt te worden...
opschieten we willen eruit....
automatisch rennen ze het karrespoorpad op....
Behalve Alex die altijd bij me in de buurt is. In aanbidding naar me opkijkend wat ik hem toch allemaal te geven heb na zoveel asieljaren in saaie kennels.
Gelukkig kwamen de hondjes al snel. Ik had alle kleine kriebels mee.... 9 stuks
Even foto vergroten want ik miste inene Whoopi die nog op het karrespoor pad liep maar 1 keer roepen en ze kwam in hoogste versnelling!
Tja dit zijn toch ansichtkaartplaatjes!
Mamba ziet er wat maf uit want ze wordt elke dag een stukje verder geplukt. Rug reeds gedaan maar kont nog niet...
Aan het einde komen we bij de Menneweg. Geen paardjes in de wei dit keer maar we keren wel om want er wordt op de landweg aardig hard gereden en de hondjes lopen soms wat verder voor me uit. Ik neem geen risico.
Geen lange wandeling, slechts een half uurtje, maar heerlijk zonnetje en zo genieten van het mooie landschap en de blije hondjes.
logeetjes Niki (boven) en Rafa (onder) waren natuurlijk ook erbij.
Wat zal Whoopi lekker naar kamille ruiken!
Alex gaat de auto steeds leuker vinden want die brengt je naar spannende nieuwe oorden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten