zaterdag 4 juni 2011

Alex doet het geweldig!

Alex doet het geweldig. Hij is super lief en mijn schaduw. Bezoek benadert hij zonder problemen. Hij kan met andere honden maar heeft ze niet nodig. Als hij even achter een dichte deur is gaat hij niet blaffen maar wacht geduldig tot je weer komt.
Hij loopt goed aan de lijn. Staat wel even stil als een auto passeert maar niet echt bang van verkeer. Hij wandelt braaf mee maar wel met tong ver uit de bek (het is ook warm en hij is dik en heeft geen conditie) maar hij heeft vandaag met mijn vader een uur meegelopen. Dus voor mannen is hij ook niet bang en voor een lange wandeling ook niet
Ik heb Alex inmiddels op een rustig plekje al los gehad en hij loopt in mijn knieholte mee en blijft in aanbidding naar me op kijken. Zo een trouw hondje die welhaast een huislijk leven gekend lijkt te hebben. Zindelijk is hij nog niet maar vergeken de meeste opvangers doet hij het vele male beter op dat punt. Tv was even vreemd maar op de geluidencd reageert hij totaal niet (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Perra die kennelijk een hekel heeft aan babies en negatief op de babygeluiden reageert). Echt ik blijf me verbazen hoe goed dit manneke het na al die jaren asiel doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten