vrijdag 5 november 2010

yes!

Hier ben ik zo blij mee. Bingo alleen in een mandje.
Hierom, ik heb de stoel even weggehaald: Bingo die zo aan zijn broers hangt dat ik hem voor zijn zelfvertrouwen echt van hen los aan het weken ben. En hier voor het eerst dat ik hem helemaal relaxed in zijn uppie zie liggen.
Later op de avond ging het nog beter. Bingo komt met zijn broers mee voor knuffels maar bv als je hem op schoot hebt wil hij al snel terug naar zijn broertjes op de grond terwijl vooral Bongo gewoon een uur op je schoot kan slapen. Vanavond kwam Bingo uit zichzelf weg van zijn broers naar mij toe voor aandacht en toen ik hem op schoot nam bleef hij relaxed liggen en genoot volop.
En ik.... ik genoot van dit schatje. Wat een geweldig hondje is het toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten