zondag 21 november 2010

Regina... ze is zo mooi wit.... nuja

Na de wandeling met de ranjaclub, Smokie, Danyl, Charly en de BB was het de beurt aan Simon en de pupjes Regina en Rex. Ik ben met ze naar het sterrebosje gereden waar we lange tijd niet geweest waren omdat we er door de wegwerkzaamheden niet konden komen. Simon had er zin in, nieuwe omgeving en veel lekkere geurtjes.....
Rex en Regina kunnen hier los en aangelijnd doen ze geen stap maar los vinden ze het geweldig.
Echter dat halsbandje vond Regina maar niets dus ging ze proberen of die af te schuren was met modder...... Had ik speciaal voor haar mijn camera mee om haar nu eens mooi op de foto te zetten is ze binnen enkele meters al alles behalve een dame meer.....
Rex bleef iets langer wit maar ook hij vond het leuk om te rollen.
Simon houd ik aan de lijn want die ziet zoveel leuke dingen dat hij anders zo richting de horizon gedanst is.
In het bos kun je ook heerlijk rollen.
en snuffelen natuurlijk want bos is leuk en interessant.
He Simon ik kan er niet bij roept Rex naarboven.
Simon buigt braaf zijn kop en krijgt kusjes van Rex.
Nog even een portret van Regina. Gelukkig heeft ze een zelfreinigende vacht en is het opvallend hoe snel ze weer terug wit wordt.
Maar ja deze schattige foto zou zonder die moddersnoet toch iets bruikbaarder zijn in de advertenties.
kleine Rex.
ach ze hebben genoten en dat telt zullen we maar denken. Met een trekkende Simon aan de lijn is foto's maken toch niet te doen. Die wil niet stilstaan die wil door .... nog meer snuffelen.....
Ai Regina ... zo een koninklijke naam maar manieren.... ho maar......

Ik moet potentiele adoptanten voor Regina denk ik maar niet de link naar dit blog geven want ze haken geheid meteen af want dit verfijnde lieve meisje kan dus lekker ook in blaadjes en modder rollen.... holadiyee.... wat je noemt als Roemeentje grondig kennis maken met alles van Nederlandse bodem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten