woensdag 17 november 2010

fototoestel geleend

Bingo
Granny
Simon met de BB
Simon
Mamba
Smokie
Rex en Simon
Phuc
Ik heb een camera van mijn vader een dag te leen gehad en bleef vandaag maar klikken.....
Lucky in actie.
Van Jolly wou ik ook nog leuke foto's maken voor advertenties. Deze camera kan goed ook scherp stellen op de vlekken maar voor ik die kans kreeg had ze al andere vlekken..... moddervlekken....
Vooral van Bingo (hierboven met Charly) heb ik veel foto's gemaakt want hij lijkt van deze camera wat minder bang.
een leuke speelse actie foto van Rex.
Tzuchi
Bango
Rex en Regina
Whoopi
Bieke
Jolly
Bango
Zie de maan (uhh puppy) schijnt door de bomen..... helaas werd het in de middag te donker en kreeg ik weer dit soort foto's maar ik heb veel fotos van de honden hier gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten