zaterdag 20 november 2010

Tzuchi vertrokken

Vandaag is Tzuchi vertrokken naar zijn nieuwe huisje. Heel veel geluk!
Ze kwamen niet met lege handen want er waren hondenkoekjes voor de honden en wat lekkers voor mij. Voor de rest werd er door de rijdende vriendin gevraagd of ik een hond had met nierproblemen. Ik keek wat waterig en zei dat ik Granny had die problemen had met haar nieren en speciaal voer kreeg. Nou dat wilde ze weten en ze liep terug naar de auto en kwam met een hele grote zak van het dieetvoer wat Granny eet terug dus ik ben helemaal blij; we kunnen voorlopig weer even vooruit. Kennelijk heeft ze het van een hond mogen erven. Nogmaals hartelijk dank!

1 opmerking:

  1. Dag, lieve kleine TZUCHI....(wha wha whaaa),
    het gaat je heel erg ongelooflijk goed, kleine rommie-man!!!
    DIKKE knufzz van mij/onzz voor al je goede zorgen, Maureen! XX

    BeantwoordenVerwijderen