vrijdag 21 augustus 2020

Raphael overleden

Gister diep geraakt door het overlijdensbericht van Raphael. Wat heb ik gehouden van dit windekind met zoveel pech in zijn leven. Maar ook zeer geliefd geweest en de laatste jaren ondanks zijn blindheid heel gelukkig. Nu hopelijk over de regenbrug bij overleden baasje Nico die hem op wacht terwijl zijn aardse baasjes die hem moesten laten gaan omdat hij oud en op was, hem erg missen. Dubbel gevoel omdat ik altijd verdriet heb gehad dat ik niet meer voor je had kunnen doen zoals je verdiende. Maar wetende dat je elders ook heel gelukkig bent geweest. Blij dat je mijn leven verrijkt hebt in opvangtijden. Rust zacht lieve Raphael-Cavalier!

1 opmerking:

  1. Dag Maureen, nog lang nadat ik Raphael en Gizmo bij je had gebracht heb ik je blogs nog gelezen, Nadat Gizmo was overleden en Raphael geplaatst verwaterde dat. Nu op een zaterdagochtend moest ik aan je denken en lees je blogs. en daar het bericht dat Raphael is overleden. Ik hoop idd dat hij bij Nico en Gizmo is, weer bij elkaar. Bedankt voor de liefde, aandacht en begrip die je aan mens en dier geeft! Angela

    BeantwoordenVerwijderen