zondag 16 augustus 2020

Brisa alweer 3 maanden in de opvang

Brisa is gekomen met het idee die moet op zich in 2 weken toch te plaatsen zijn. Nu had ik vrij snel door dat voor Brisa een huisje met andere hond een betere keuze leek waardoor er natuurlijk veel geinteresseerden afvallen, maar even goed bleef ik maar denken ze zal snel plaatsen. Mede omdat ze regelmatig reacties heeft. Een paar waar we in eerste instantie wel mogelijkheden in zagen maar die we toch na wikken en weken zelf hebben doen afketsen omdat Brisa daar met haar waterhond trekjes toch niet leek te passen of mogelijk tekort zou komen. Al met al is het nu inene 3 maanden later en zit ze hier nog. Zonder speelmaatje die ik haar juist zo gun. Gelukkig vindt ze het wel leuk om 1 op 1 dingen met me te doen en omdat je weet dat ze zich deze tijd gaan binden ben ik juist even enkel met haar alleen op pad gegaan. We reden naar het Fochteloƫrveen en hebben daar een rondje bos gedaan. Daar valt heel veel te snuffelen en hoewel Brisa een actieve hond is voor lange wandelingen is het geen sportieve hond maar een snuffelhond. Daar geniet ze echt van!Ik zag tussendoor ook stukjes bloeiende heide. En boven onze hoofden regelmatig de ganzen. Voor mij ook genieten zo een wandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten