maandag 18 juni 2018

update schutting actie

Weer een week verder. Esperanza heeft het op de site gezet maar ook een mailing gedaan en ongelooflijk maar waar..... er is gewoon een ongelooflijk bedrag van euro 1805 binnen gekomen. Bij de mailing was wat mis gegaan en een paar mailtjes niet verstuurd wat inmiddels alsnog vandaag eruit gegaan is dus nu is er super grote hoop dat het gaat lukken. Nog euro 15 voor deel 14 en nog euro 15 voor deel 15. Dan is de schutting qua delen definitief rond. Dat moet toch kunnen. Sterker nog er zijn al donaties binnen om niet houten palen maar beton palen te nemen. Sterker maar ja dat was nog weer een meerprijs en tevoren had ik ingeschat dat dat zowiezo niet haalbaar was, vandaar dat het er niet bij stond.
Net alsnog maar erbij gezet. Dacht ik dat ik na de succesvolle mei actie dat ik weinig meer hoefde te verwachten; nu ben ik helemaal overweldigd door de vele lieve giften. Hopelijk kan ik volgende week melden dat het definitief gelukt is met de schutting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten