vrijdag 8 juni 2018

stapel dekbedden gehad

Twee vrijwilligers van stichting Friends of Animals moesten toevallig een grote partij ingezamelde goederen naar Drenthe brengen. Ze spraken iemand die wist dat ik oa door mijn dekbedden heen was en boden spontaan aan door te rijden en hier een partij dekbedden af te geven. Daar ben ik uiteraard super blij mee. Dank jullie wel!!!
Snel boven gaan leggen want er dreigde regen.
Toen ik de trap opliep met de eerste 3 dekbedden schoot Smartie stiekem mee. Die weet dat daar een speeltjes tas staat. Toen ik voor de 2e keer boven kwam met weer mijn armen vol dekbedden trof ik Prins op de erwt trots met een uit de tas gepikt balletje op de dekbedden aan. Nog voor ik alles boven had kwam Smartie me dit boven brengen en kon ik beneden in de tuin de rest van het kapotte balletje zoeken. Pas het 2e speeltje vandaag dat in de vuilnis bak is beland.....😁 de kleine boef!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten