maandag 11 juni 2018

hoe gaat het met....

Van Chico een geweldige update gehad van zijn nieuwe leven in Frankrijk. Met heel veel foto's die verkleind zijn en daardoor lukt het me niet ze op dit blog te zetten. Maar oh wat is het genieten van zo een mail! Je zou jaloers op je ex opvanghondje worden. Dan kwam ik Annie nog tegen op de speelochtend. Voorzichtig maar met kleine hondjes kan ze zich leuk ontspannen. Een leuke foto van Roma wiens vrouwtje ook een donatie heeft gedaan. Donna (vh Lotje in 2007). Al weer 11 jaar bij de baasjes en ze begint nu echt oud te worden. Maar nog steeds zo geliefd en gewenst. Tot slot kreeg ik nog een hele leuke mail over Dobby (2e kans hondje pupje Honey). Die was een miniworstje maar hoewel niet groot is ze toch wat groter geworden dan ik dacht (37cm/10kg). Ze is inmiddels een jaar oud en ook van haar baasjes mocht ik spontaan een leuke enthousiaste mail ontvangen. Zo fijn. Daar doe je het voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten