donderdag 8 oktober 2015

Kanga

Kanga hier op een filmpje van gister. Ze loopt probleemloos aan de lijn en ontlast zich ook aan de lijn. Is zindelijk. Schikt zich braaf in de bench en is met de open dag gewoon thuis gebleven. Enkel de eerste dagen had ik het probleem dat ze buiten in de tuin wat haar eigen gang ging. Nu komt ze inmiddels graag weer in huis. Ze geniet zo van knuffelen maar heeft tegelijk een onzekere blik van vindt je me echt zo lief? Ja hoor meiske ik vind je super lief. Ze is klein maar heeft nog een slechte vacht/huid. Wat wil je op straat overleven en ook nog zwanger worden. Komt allemaal goed. Maar ik merk dat haar advertenties weinig bekeken worden. Het is duidelijk geen hondje met de wauw factor. Maar mijn hart heeft ze gestolen. Wat een aanpassingsvermogen heeft dit meisje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten