woensdag 21 oktober 2015

het balletje van opa Gizmo overleden

Het balletje was al zo aangedaan toen hij ermee kwam maar ja opa Gizmo was er nog zo gelukkig mee. Na zijn overlijden kon ik het balletje niet weg doen. Af en toe pakte ik het om opvangers te leren spelen. Vandaag hielp het balletje Harvey en Kyviat nog.
Maar al snel belandde het in de bek van Sereno. En ging daarna Piglet ermee vandoor. Samen met mama Kanga werd er een kauwfeestje gehouden en ik heb het oude tuinstoelkussen waarop ze lagen en de bal zo in de vuilniscontainer kunnen gooien. Tijd voor nieuwe balletjes. Die heb ik al in juli besteld maar het leveren ervan gaat niet zo vlot. Misschien morgen maar als ik pech heeft duurt het weer een maand. Gelukkig nog een hoop oud speelgoed wat rijp is voor de sloop en waar ze de tijd nog even mee kunnen overbruggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten