dinsdag 20 oktober 2015

hulptroepen

Vanochtend weer hulp van mijn ouders. Naast Sereno, Mamba en Phuc was dit keer Harvey de gelukkige. Hij is goed opgeknapt en kon ook prima zo een lange wandeling aan. Hij is makkelijk aan de lijn en het wandelen was dan ook probleemloos gegaan. Harvey begon hard te trekken toen ie me zag maar had voor de rest juist voorbeeldig mee gelopen en waar ik zo blij om was echt met een blij kwispelende staart en natuurlijk lekker snuffelen in het bos. Natuurlijk ook ontmoeting met Negrita
en met Kyviat. Mijn moeder ging nog appels rapen en mijn vader heeft uien gerooid en gewied in de bakken en er omheen. 
Op dit filmpje kun je nog weer even zien waarom Kyviat vernoemd is naar een coureur.Nu nog een eigen plekje waar ie heerlijk door bochten mag scheuren :)

1 opmerking:

  1. Heerlijk, zo'n scheurende Kyviat. Volgens mij heeft hij met mensen noch honden een probleem. Fijn dat Harvey er weer bovenop raakt en blijer wordt. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen