vrijdag 13 februari 2015

zacht zonnig droog weer

Eigenlijk zou ik in de tuin aan de gang moeten....
Maar ik ben lekker gaan wandelen met Nouse.Die geniet volop en loopt lekker mee.
Nog even knuffelen want morgen krijgt ze bezoek. Altijd weer spannend.
mooi weer voor een bandana foto shoot van Tom. Meteen even lekker spelen.
Bo-Ghy staat er buiten sullig bij hoewel hij in huis steeds vaker speeltjes (en niet speeltjes... grrr) pakt als een echter puber betaamt.Hij komt ook heerlijk knuffels halen. Niet altijd handig als je een hond op de foto wilt zetten maar ach hij is zo lief!En gelukkig een aantal foto's kunnen maken zonder Bo-Ghy half door beeld :)
Tom staat er goed op en de boodschap lijkt me meer dan duidelijk.
Sereno gelooft er niet meer in met een foto album met bijna 200 foto's, maar als hij een piepspeeltje hoort is hij er als de kippen bij.
Vroeger speelde hij dan heerlijk ermee buiten maar nu rent hij meest direct met zijn schat naar binnen toe, want anders pakken de andere honden het misschien af. Dan komt er gepiep uit de mand met af en toe een grom als een andere hond te dicht bij komt want het is wel zijn balletje. Na een tijdje ruil ik het voor wat snoep want anders wordt de bal te snel gesloopt.

1 opmerking:

  1. Het was dan wel vrijdag de 13e - de opvangers zegt het niets gelukkig want ze vermaken zich prima wat ik zo lees. En ja: lekker weer was het ook. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen