dinsdag 10 juni 2014

ditjes en datjes

Gister Megan tijdens haar wandelommetje ook gefilmd. Ze kuiert lekker mee en kan ook eindeloos snuffelen. Maar als ze in het bos iets ziet schemeren door de bomen bv in de tuinen van de huizen daar, wat ze niet thuis kan brengen dan kan ze ook stokstijf blijven staan. Dan is ze toch wantrouwend en heb je even overredingskracht nodig om deze zwaargewicht weer op gang te krijgen maar ze leek erg te genieten verder.
Thuis blijft Tessa haar maar overhalen om te spelen. De gang had ik net gezogen maar Tessa is in de rui dus het ziet al weer wit. Maar het meeste is er uit en hopelijk als ze naar haar nieuwe huisje mag dat ze helemaal is uit geruid.
De combinatie van regen en warmte maakt dat de tuin afgelopen weekend een spurt heeft genomen.
Helaas schiet de chinese kool door dus die ga ik vanavond oogsten en eten.
De raapsteeltjes heb ik vanochtend afgesneden en aan mijn ouders meegegeven die een blije Tino kwamen halen voor een dagje uit.
Van de week dan de paksoi oogsten want die wordt nu aangevreten en dat is zonde.Ook de gewone bloemen en vaste planten doen het super. Het begint nu echt een tuin te worden.Megan is inmiddels op nog een paar herplaatsings/facebooksites gezet en ongetwijfeld gaan er mensen voor haar snoetje vallen. Mijn hart heeft ze in ieder geval gewonnen!

2 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes van plantjes en hondjes. Alles doet het goed zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekekr voortkabbelen Maureen en genieten van dier en tuin. Enne eet smakelijk. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen