dinsdag 22 april 2014

Laddy doet het heel goed

Met Laddy gaat het goed. Hij rent graag met de meiden maar telkens als ik met een camera kom dan stopt ie en rent naar me toe. Dat is lastig foto's en filmpjes maken dus.
Mijn ouders kwamen langs en meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt wat foto's van Laddy te maken. Op deze foto's kun je goed zien hoe mooie bijzondere vachtkleur hij heeft.
Tino
Sereno
Mijn ouders hebben met Tino en Sereno gewandeld maar bij terug komst heeft mijn vader nog even met Laddy gelopen en ook met mijn vader liep hij probleemloos mee tot hij mij zag met de camera en dat leverde dus geen leuke foto's op. Dus even geruild en ik even met Laddy aan de lijn.
Hij deed zelfs nog even keurig aan de lijn een plas. In huis is hij helemaal zindelijk, knap hoor!

Tino had 2 reacties maar voor hem lijkt het niet helemaal geschikt. Ik blijf hopen dat er nog reacties nagestuurd worden. 
Het huisbezoek voor Mia is vrijdag. Voor Laddy is het huisbezoek ook vrijdaf trouwens als het gezin wat morgen komt hem inderdaad wil adopteren maar hij is in het echt nog mooier, vrolijker en liever dus dat moet toch welhaast klikken. 

1 opmerking:

  1. We duimen maar weer voor al die mandjes Maureen. Aaitjes en groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen