zaterdag 19 april 2014

lammetje Mia

Mia heeft vannacht braaf in de bench geslapen naast mijn bed. Ze vond zichzelf wel heel zielig maar schikt zich wel. Mia huppelt nu steeds meer. Ook samen met Whoopi aan de lijn huppelde ze in eerste instantie blij mee met haar staartje in de krul. Maar toen ze verder van huis afraakte zakte haar staartje omlaag en vlakbij de fietsbrug wilde ze niet verder. We zijn rustig terug gelopen. Auto's gaat goed. Fietsers kijkt ze nog vol verbazing naar. Ik verwacht dat ze binnenkort wel van wandelingen zal gaan genieten. Zeker als ze de omgeving kent. Lekker met speeltjes tussendoor in de weer.
Ze heeft zelfs al een reactie gehad maar helaas met hele dagen alleen zijn. En ze deed het al zo slecht in het asiel en staat hier al te dansen als je weer terugkomt van even de groene container verplaatsen. Ik hoop op een huisje waar ze niet te lang alleen hoeft te zijn en het rustig kan opgebouwd. Ik wen haar in ieder geval aan een bench dat zal het makkelijker maken en dan kun je er kauwspeeltjes inleggen.
Voor Tino nog verder niets binnengekomen aan reacties. Ik blijf duimen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten