zondag 29 december 2013

Vanochtend kwamen Johnny zijn baasjes en zijn ze lekker in een mooi bos gaan wandelen. Johnny kwam stralend weer thuis. Helaas kon hij nog niet mee; hij blijft vanwege het vuurwerk nog wat langer hier. Best sneu want kom je knuffelen met je eigen hond en dan moet je hem weer achterlaten maar het is precies de slechtste week van het jaar voor een knalgevoelige hond als Johnny. Maar Dasha en Jordi ik zal Johnny nog even extra van jullie knuffelen hoor.
Michiel en Dirkje kwamen ook in sneltreinvaart nog even langs en hadden wat verwennerij mee. Hoeft niet maar wel in dank aanvaard natuurlijk.
Krulle heb ik nog verder niet gehoord maar hopelijk is er voor haar ook een vlot huisbezoek want ook haar toekomstige baasjes wachten vol spanning. Ik zal haar ook maar even extra knuffelen. Het is zo een heerlijk beertje op schoot!

Dan een mail van iemand die weer door andere mensen getipt was dat Raphael in de Telegraaf stond en hem via google bij mij had gevonden en mij direct mailde. Dat was leuk. Helaas wel met vrij lang alleen zijn en dat durf ik toch niet goed aan bij hem. Maar ze kan mogelijk regelen dat hij ergens op een windhondensite komt en dat geeft natuurlijk weer extra kansen. Daar ben ik ook al erg blij mee.En het is dus de eerste (en ongetwijfeld ook de enige) reactie nav de Telegraaf.

1 opmerking:

  1. Fijn dat er goede vooruitzichten zijn voor Johnny en Krulle. Proost op het nieuwe jaar. En Raphael: we blijven duimen hoor. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen