woensdag 18 december 2013

voorgenieten van de kerst

 Vandaag kwamen mijn ouders langs en kreeg ik dit gezellige kerststukje.

Gister vanwege een kerstviering van mijn moeder geen "Smokie"dagje voor Johnny en Tommie. Vandaag namen mijn ouders echter de grote heren mee voor een boswandeling. Raphael en Sereno liepen blij mee en hadden zich keurig gedragen en genoten.
Gizmo en Whoopi hadden al een stuk langs de vaart gelopen en ik ben met de andere honden lekker naar de andere kant van het bos gereden waar ze lekker los mogen.Dus in de tijd dat mijn ouders gelopen hebben in de ene helft van het bos ben ik met de kleinere honden aan de andere kant aan de wandel geweest.Bij de ingang van het bos daar is nog steeds stormschade zichtbaar. De heel grote stam is nu verzaagd en mensen kunnen er weer lopen maar boven je hoofd hangt nog steeds een afgebroken boomtop :)
Ik ga dus maar de andere kant op naar de heide.
We hadden de heide weer helemaal voor ons zelf.  Tommie geniet volop en rent zich een slag in de rondte. als je ziet hoe blij hij is dan kan je je niet voorstellen dat hij het 2,5 jaar met een asielkenneltje heeft moeten doen. Bijna 3 jaar is hij nu. Zo dankbaar dat hij weg is!
Johnny is wat rustiger maar kan je ook zo glunderend aankijken.
Filmpje is helaas hier en daar wat onscherp en door het lopen is het vaak schokkerig. Maar toch even een stukje halverwege waarbij ik de toekomstige baasjes hun vraag kan beantwoorden hoe Johnny met water is....
Haha ....Niet echt een waterrat dus :)

3 opmerkingen:

  1. Hahaha...Johnny houdt blijkbaar ook niet echt van natte voeten. Wie weet van de zomer met een paar tenen aan de waterkant. Leuke post weer en fijn om te zien dat de hondjes allemaal zo genieten bij jou Maureen. Zou me bijna schuldig voelen om Johnny te adopteren.
    Misschien op den duur richting Drenthe verhuizen, want wat is het daar mooi zeg.

    Groetjes Dasha en Jordi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd lekker om zo even de benen/pootjes te strekken met z'n allen nietwaar? Het enige wat nog ik niet kan vinden op alle foto's is een -wit- poederlaagje. Maar daar krijgen we misschien nog wel een pak van in de komende winter die als datum op punt van beginnen staat. Heel veel aaitjes en groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mooier voor dieren dan zo heerlijk te mogen vrijbuiteren. Rafa en Niki hebben vandaag de IJsselmeerdijk eindeloos op- en afgerend. En voor de mens driedubbel genieten: van de frisse neus, het mooie landschap en de om je heen dartelende dieren die nooit beter in hun vel zitten dan op zo'n heerlijk uitje. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen