zaterdag 20 oktober 2012

ons vriendje

Gisteravond nog gebeld met de mevrouw die Lucky van oorsprong met de beste bedoelingen geadopteerd had. Ze heeft al die jaren elk kwartaal gebeld hoe het met hem ging en maakte een bedragje over voor zijn voer en lekkers. Ze vroeg altijd "hoe gaat het met mijn vriendje". Ze hield zoveel van hem en het is mooi dat ik dit al die jaren samen met deze superlieve oudere dame heb mogen delen.
Toen ik gisteravond belde wist ze het meteen. "toch geen slecht nieuws he". Ze had zijn foto nog altijd hangen en keek elke dag even naar hem.
Echt moeilijk om te vertellen dat "ons vriendje" er niet meer is. Ze heeft geen internet maar volgde hem op deze manier. Ik zal het contact missen.

2 opmerkingen:

  1. Een ander vriendje dan maar....op afstand? Ik zou het een leuk idee vinden voor haar. En het jaren aan persoonlijke kontakt kan dan ook (waardevol) blijven. Groet Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, Wout je brengt me op een idee. Maureen, ik wil een hondenvriendje op afstand zolang ik geen tuin heb. Heb je een mafkees in je roedel rondlopen op vier poten die bij me zou passen? Zolang "m'n vriendje" wacht op zijn gouden mandje speel ik adoptiemeter. Na plaatsing krijg ik een nieuw vriendje. Lijkt me spannend tot ik een tuin heb. Anne-Marie (Be)

    BeantwoordenVerwijderen