donderdag 4 oktober 2012

even voorstellen: Bronco

 Bronco is een reus van een herder van net een jaar oud. Of hij helemaal is uitgegroeid durf ik niet te zeggen.
Als een pupje is hij de wereld aan het ontdekken. Dus met je voorpoten op de eettafel aan de zonnebloemen ruiken. Stomverbaasd naar de tv toelopen en...
  tja groot als je bent is een aanrecht ook zo geïnspecteerd dus ik zal moeten oppassen met hem.
Hopelijk is hij niet zo slim dat hij leert de koelkast te openen. Maar mensen zullen moeten begrijpen dat hij niets kent. Hij doet niets kwaads maar weet gewoon nog niet want van hem als huishond verwacht wordt.
1 blik in die puppy-droopy ogen en je begrijpt dat dit gewoon nog een pup is. Alleen in een wat grote verpakking. Maar 20cm kleine Amy heeft wat hem betreft de broek aan.
Het is zo een zachtaardige lieverd dat ik het gevoel heb zelf op dierendag een kadootje gekregen te hebben. Wat een ontzettende leukerd zeg.

1 opmerking:

  1. hahaha nog eentje waar je niet zal kunnen van scheiden.. wel mooie hond trouwens en grappig die ene opstaande oor... ziet er wel een lieve schat uit... ik zou hem alvast leren de ijskast te openen Maureen *L*is toch wel triestig dat ze soms bang zijn voor een speeltje he...
    Vind het wel weer sneu voor kleine george... maar de hoop niet verliezen bespreken en afbellen zijn ze de hond niet waard vind ik.... maar ja de klik moet er ook zijn he anders heeft het geen zin.
    mvg
    Miranda en onze sabbelkont Timmie

    BeantwoordenVerwijderen