zondag 10 juli 2011

nog 2 geluksvogels zo net voor de zomer

Vandaag waren Niki en Rafa weer op pad voor baasloze hondjes.....
Rafa is echt mijn kleine vriendje en vindt het altijd gezellig hier te komen.
De broertjes hadden weer 2 leuke hondjes mee.....
Milo is een hondje dat al jaren in het asiel van La Nucia zat. Ruwhaartjes met kuif en centebak en wat pit zijn kennelijk niet in trek ondanks dat dit manneke maar 35cm groot is.
Het is echter een heerlijk knuffeltje dat gezien mag worden.
Een trouw hondje dat ergens nog zo veel te bieden zal hebben.
Er was nog net een vlucht voor de vakantie en ik heb hem lekker nog laten komen. Beter de zomer hier dan daar, al hoop ik uiteraard dat hij gewoon snel een passend mandje mag vinden.
En dan vriendelijke vrijdoos Pepo. Wat mager en onder de korsten van waarschijnlijk bijtpartijen want met een overvol asiel en veel wisselingen in de roedels en hoge temperaturen komt dat voor. Ik ben blij dat hij daar weg is en hij eet goed dus met zijn ondergewicht zal het snel genoeg goed komen.
Donkere honden zijn vaak minder in trek maar deze hond is prachtig en ook nog eens heel lief dus dat moet toch gaan lukken.
Helaas van het weekend verder geen reacties. Er staan geen honden uit het buitenland meer op de planning want het moet eerst doorstromen en er zijn ook bijna geen vluchtplekken voor de honden. Maar ik heb helaas wel een herplaatsertje in de wacht staan die zal mogen komen zodra er een opvangplek hier vrij komt dus duimen maar weer dat er toch honden zullen plaatsen komende tijd. dan kan Klein Jantje in opvang komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten