zondag 26 december 2010

Granny

Granny, hier in een kerstoutfit wat ik eigenlijk voor binnen gebruik voor haar, is toch wel erg aan het achteruit gaan.
Vanmiddag moest ik naar de brievenbus en nam ik haar mee. Lekker haar dikke zwarte winterjasje aan dat ook water en winddicht is en daarover haar tuigje. Ze was helemaal blij dat ze meemocht. Het is maar een paar honderd meter lopen maar ze stond steeds stil en sommige stukken moest ik haar maar even tillen. Ze genoot wel maar heeft duidelijk geen conditie meer. Ze is af en toe ook erg bleek.
Maar ze eet nog met smaak en heeft gister echt genoten van haar kerstbot.

1 opmerking:

  1. Dank voor de leuke plaatjes Maureen. Ik hoop dat Granny toch nog een beetje kan genieten van de oude dag ook al voelt ze zich niet zo lekker. De kluifjes mag ze delen met haar hondenvriendjes! Hebben jullie fijne dagen gehad?
    Groetjes, Hanke

    BeantwoordenVerwijderen