vrijdag 24 december 2010

overvallen....

Ik ben er nog helemaal beduusd van. Vandaag stonden Emma en Klasina aan de poort.
Dat is niet zo vreemd als je allemaal leuke honden hier te knuffelen hebt.
Maar ze kwamen even wat afgeven..... blijkt het een gigagroot kerstpakket te zijn!
En als ik ergens gek op ben dan is het uitpakken!
Het eerste wat ik pakte was iets voor de honden.
Maar daarna kwamen er spulletjes voor mij tevoorschijn zoals deze heerlijke binnensokken. Super temeer daar ene Regina en ene Zora gaten in mijn oude binnensokken gemaakt hebben en ik nu koude voetjes had. Hoera dus.
Ben maar even met de doos naar binnen gegaan en er bij gaan zitten. Zoveel......
Jolly vond die pauze onzin en pakte maar meteen wat ze vond dat voor haar was.....
Maar het meeste waren verwendingen voor mij. Heerlijke geurtjes, handige dingen en lekkere zaken..... zo maar... ik snap niet waar ik het aan verdiend heb....
Gelukkig voor de hondjes was er het pakpapier......
Regina helemaal verbaasd en gelukkig...... mag ze inene legaal iets slopen....
Mijn meesterversnipperaar Mamba hoeft geen aanmoediging....
Dit speeltje heeft de kerstavond ook niet overleefd maar wat een lol hadden de hondjes!

Ik zelf ben er nog helemaal stil van (en wie me persoonlijk kent weet hoe uniek dat is). Klasina, Emma, Marcel en Joël.... ontzettend bedankt. Jullie hadden me niet meer kunnen verrassen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten