zondag 6 juni 2010

duimen

Gister zou ik kijkers krijgen voor dit schattige ventje maar die hadden het kennelijk toch te druk op hun vrije dag en kwamen niet.

Jammer maar ik zoek enthousiastere bazen die echt voor hem willen gaan. Niet moeilijk zou je denken maar driemaal is dus nog geen scheepsrecht en hij zoekt nog steeds.


Vamy had van de week een bieding van euro 10 van een chinees restaurant. Daar die vast niet landelijk gelegen zitten lijkt het wel of ze goedkope sate wilden maken. Mooi niet, van Vamy blijf je af.
maar dan inene staat er gisteravond een reactie voor Vamy die het lijkt te kunnen worden. Ik heb het wel 10 keer gelezen want ik kon het niet geloven en ben meteen gaan bellen. Verder heen en weer gemaild en zelfs het blaffilmpje van Vamy schrok niet af. Ze denken dat Vamy echt haar ei bij hen kwijt zal kunnen en vanochtend kwam de mail dat ze haar graag wilden adopteren. Het huisbezoek is aangevraagd en nu maar duimen en duimen. Ze gaat ook met een proeftijd omdat Vamy helaas niet zo goede eerste indruk maakt en als je haar leert kennen en ze de kans krijgt om te wennen dan zie je ook haar zeer zachte lieve en aanhankelijke kant.
Ik hoop echt dat het voor haar zal lukken. Allemaal positieve gedachtes en duimen maar voor Vamy dat na 7 maanden opvang het ook voor haar zover mag zijn........
ze verdient het om nu eens echt zich ergens thuis te mogen voelen.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes gewenst Vamy, zet hem op! Ik leef met je mee!!! Groetjes, Hanke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch nieuws voor VAMY!!!!
    We wachten allemaal in spanning af....
    Liefzz,
    Hanneke & lief gajezz


    Note: helaas blijkt het vaker voor te komen, microchips die ineens in je food zitten in een restaurant....YAK YAK YAK...

    BeantwoordenVerwijderen