vrijdag 4 juni 2010

Hoe gaat het met...Goya (33 Adinda)


Hallo Allemaal
Het was even wachten op een heerlijke zonnige / warme dag maar daar was hij dan op deze donderdag de 3e Juni.
Dus: baas aan het opruimen in de garage en de doggies met een opgeruimd humeur mee naar buiten. Geeft grappige situaties te zien want terwijl ik de overtollige bananendozen voor het oud papier verwerkte kroop Goya er lekker in.
Mijn bejaarde dame Lucky liet alles maar begaan.
Ook nog een zeer recente foto van een luie Goya in de mand naast mijn pc buro - ze doet bijna pijn aan de ogen...met haar zachte glanzende vacht. Wat is ze mooi hersteld na al haar kommer en kwel gedurende de eerste helft van 2009 - al zullen haar littekens nooit helemaal verdwijnen. Ze storen mij echter niet want het is nou eenmaal voorbijgekomen op haar levenspad.
Nog EEN maand en dan is deze madam al weer 1 jaar bij mij. Dat wordt in July dus lekker taart (of hondenkoekjes) bij de koffie?
Groetjes, Wout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten