woensdag 23 juni 2010

hoe gaat het met Bas (gelukshondje 61)



Hoi Maureen,

Bas is gisteren naar de trimsalon geweest en ik wilde je zijn nieuwe look niet onthouden. Hij is zo heerlijk zacht nu dat ik niet kan stoppen hem te knuffelen en te aaien (wat hij helemaal niet erg vind). Als verassing kwamen er licht bruine vlekken tevoorschijn. Ik had wel hier en daar bruine haren gezien toen hij nog een lang vachtje had maar ik dacht dat het gewoon viezigheid was of dat het door vocht verkleurd was. Maar nu zien we dus dat hij vlekken heeft. Maar 1 vlek op zijn zij is echt groot, de rest zijn meer spikkels die vrij klein zijn. Dat was wel een leuke verassing. Bas is heel braaf geweest bij de trimster, hij was daar samen met het hondje van mijn ouders zodat ze wat steun aan elkaar hadden.



En verder gaat het nog steeds super. We hebben wel wat problemen gehad met vervelend gedrag naar andere honden toe maar daar werken we aan en het gaat al beter. Hij begint steeds meer zichzelf te worden en begint zich echt te ontspannen nu. Hij is heerlijk eigenwijs, soms zijn we hem kwijt en dan blijkt dat meneer heerlijk op bed onder de dekens gekropen is. Als hij je dan aan kijkt met zijn trouwe koppie kun je alleen nog maar in de lach schieten en hem gaan knuffelen. De tuin hebben we helemaal aangepakt zodat de honden nog meer ruimte hebben en echt nergens meer eruit kunnen, dan kan Bas rustig in de tuin blijven als ik in huis bezig ben. Hoewel hij meestal wel bij mij in de buurt wil zijn, maar langzamerhand begint hij toch wat meer zijn eigen gang te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten