zaterdag 15 mei 2010

druk in de opvang

Toen Pepper en Basje plaatsten ging Pia naar Spanje en heb ik gevraagd om als ze na 2 weken terugkwam om dan Torfu die al zo lang wachtte mee te nemen voor opvang hier. En eventueel wat kleintjes die heel snel kunnen plaatsen.

Helaas kwamen er weer veel aanvragen voor opvang herplaatsers en hoewel ik ze niet allemaal heb kunnen helpen zijn Junior, Tarsi en Jolly toch gekomen. Maar omdat het asiel in Spanje overvol zit en ik me ook erg verheugde om Torfu te helpen en omdat er inene zeer veel reacties kwamen voor mijn opvanghonden besloten de honden uit Spanje toch te laten komen.

Het was een dolle boel hier midden in de nacht. Pia en Silvie met een auto vol honden. Kasper die Pia en haar 2 opvanghondjes kwam ophalen en Yvonne met haar man die hun opvangertje Maxx kwamen halen. Er bleven 2 ukkies die nacht slapen die vroeg in de ochtend door Rineke voor opvang werden meegenomen.

Torfu is inderdaad gekomen. Omdat ik niet uit zijn naam kom heb ik hem Flint genoemd. Wat een geweldige hond. Hij heeft echt zo een fantastisch karakter.
Ik had ook om Tabitha gevraagd en ook zij kwam mee. Een klein hondje dat een schoot zoekt en zo lief is. Het verbaasde mij dat ze nog niet direct geadopteerd was maar nu is ze gelukkig weg uit het asiel en krijgt ze hier veel aandacht.

Toto was echter urgent en ook klein dus vooruit die ook maar....

een leuk manneke die helemaal blij wordt van wandelen en van flostouwen :)

Dit knuffelmeisje echter was niet gepland. Een miscommunicatie maar daar kan Marilyn niets aan doen. Ze heeft duidelijk wel baat bij opvang hier dus in die zin is het wel heel goed voor haar.

We maken er gewoon het beste van.

Ze verdient het zo om een familie te vinden die helemaal voor haar zal gaan.

Ze is jong en moet als een pupje nog alles leren maar ze is vrolijk en speels.

Je ziet haar zo genieten. Haar loopje als ze geniet is als een parade paardje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten