zondag 23 mei 2010

heerlijk pinkster weer



Met de Ranjaclub en drie opvangers heerlijk gewandeld in het zonnetje.

Maky was mee opdat ik kon zien of hij ook los kan maar dat is geen enkel probleem. Express Smokie thuis gelaten want die springt graag in de sloot. Voor Smokie geen probleem; 1 keer schudden en hij is weer schoon en droog maar ik wilde niet dat hij Maky op ideeen zou brengen. Nu bleef Maky keurig op het droge en taalde gelukkig niet naar de sloot en ziet hij er nog steeds prachtig uit.

Flint was mee om weer even een positieve ervaring met de auto te hebben en hij probeert er nu zelf ook al in the springen dus nog een paar keer bos en veld en hij zal vanzelf gek op de auto worden. Hij is verder niet wagenziek en heel rustig als hij er eenmaal in zit. Mijn achterbakje is ook heel klein en dat maakt het extra moeilijk maar hij komt er wel.

En verder Marilyn om even energie te verbranden want in huis heeft ze af en toe een kort lontje naar de andere honden en dan is het extra belangrijk dat ze goed beweging heeft gehad en honden als positief blijft ervaren.


Ik voel me schuldig dat ik ze niet allemaal gewoon beweging kan geven zoals zou moeten maar het is nu even asieltje spelen. Ik heb gewoon weer een wachtlijst van honden die dringend opvang hier behoeven maar het houdt een keertje op

Geen opmerkingen:

Een reactie posten